Wybierz VPBX

Skontaktuj się z nami

Kontakt handlowy:

Serwis obsługiwany przez firmę AG Telecom

telefon:    22-266-01-00
fax:    22-230-91-94
mobile:    796-097-197
email:    biuro@wirtualnacentrala.com

 

Zadaj pytanie przez:

Formularz kontaktowy

Newsletter

Otrzymuj najświeższe informacje z naszego serwisu

Wirtualna centrala - standard

Wirtualna centrala w wersji standard to 3 różne pakiety uwzględniające różną liczbę użytkowników systemu (VPBX 25, VPBX 50 lub VPBX 100). Usługa nagrywania rozmów telefonicznych w cenie pakietu. Możliwość skorzystania z dodatkowych usług rozszerzających funkcjonalność systemu. Najważniejsze funkcjonalności:

  • obsługa połączeń wychodzących i przychodzących,
  • skrócone numery do komunikacji wewnętrznej,
  • przekierowania połączeń na dowolny numer telefonu,
  • ustawianie przekierowań połączeń z klawiatury telefonu (przy wykorzystaniu telefonów Yealink),
  • tworzenie grup pracowników (połączenia przychodzące realizowane jednocześnie do wielu osób),
  • tworzenie reguł blokowania numerów,
  • nagrywanie i magazynowanie rozmów,
  • biling on-line, generowanie bilingów, statystyk i raporty, eksport do .CSV,
  • zdalna konfiguracja telefonów IP (przy wykorzystaniu telefonów Yealink).

Wirtualna centrala w wersji standard umożliwia uruchomienie systemu równoważnego do tradycyjnej centrali telefonicznej. W tym modelu przewidziano możliwość skorzystania z trzech różnych wariantów, zależnych od liczby użytkowników:

 

  • VPBX 25 - 25 numerów miejskich do wykorzystania dla użytkowników systemu oraz do obsługi usług w ramach systemu,
  • VPBX 50 - 50 numerów miejskich do wykorzystania dla użytkowników systemu oraz do obsługi usług w ramach systemu,
  • VPBX 100 - 100 numerów miejskich do wykorzystania dla użytkowników systemu oraz do obsługi usług w ramach systemu.

 

Przydzielone numery miejskie (nowe lub przeniesione od innego usługodawcy), mogą być wykorzystane:

  • do zaprogramowania w telefonach na biurkach pracowników,
  • do stworzenia usług faksowych (wirtualny faks),
  • do powiązania z zapowiedziami głosowymi na przykład z numerem głównym w firmie,
  • do utworzenia grup jednoczesnego wywołania.

 

Można również powiększyć system o dodatkowe numery w dowolnej liczbie.

 

VPBX standard zapewnia możliwość zarządzania wszystkimi usługami z poziomu panelu www (poziom administratora i poziom użytkownika), co ułatwia zarządzanie połączeniami i generuje niższe koszty (zarządzanie systemem na poziomie firmy korzystającej z rozwiązania). Utrzymanie systemu leży po stronie dostawcy rozwiązania. Pracownicy mogą korzystać z telefonów VoIP lub komputera - mogą dzwonić z każdego miejsca, gdzie dostępny jest Internet.System jest w pełni skalowalny - liczbę użytkowników można zwiększać zgodnie z zapotrzebowaniem, a telefony VoIP można konfigurować zdalnie z poziomu panelu administracyjnego (autokonfiguracja).

 

Najważniejsze funkcjonalności:

  • obsługa połączeń wychodzących i przychodzących,
  • prezentacja numerem własnym, innym z zakresu przydzielonej numeracji, bez prezentacji numerem (połączenie anonimowe),
  • skrócone numery do komunikacji wewnętrznej (numery wewnętrzne),
  • integracja z istniejącymi numerami telefonicznymi (możliwość przeniesienia numerów od innego dostawcy usług),
  • przekierowania połączeń do dowolnej lokalizacji (na dowolny numer telefoniczny),
  • ustawianie przekierowań połączeń z klawiatury telefonu (przy wykorzystaniu przez użytkowników systemu telefonów Yealink),
  • tworzenie grup pracowników (połączenia przychodzące realizowane jednocześnie do wielu osób),
  • tworzenie reguł blokowania numerów,
  • konta użytkowników – różne poziomy dostępu do danych,
  • nagrywanie i magazynowanie rozmów,
  • biling on-line, generowanie bilingów, statystyk i raportów, eksport do .CSV,
  • import/eksport danych,
  • współpraca z urządzeniami, pracującymi w standardzie SIP,
  • wirtualny faks: E-Faks (fax2mail, web2fax),
  • funkcjonalność Panel Sekretarski (obsługa przystawek sekretarskich dla stanowisk typu recepcja),
  • Zapowiedzi Głosowe dla numerów miejskich,
  • funkcjonalność Music on Hold (muzyka podczas zawieszenia/transferu połączenia),
  • możliwość dołączenia własnego łącza typu SIP-Trunk do systemu.

 

Funkcjonalności te dostępne są dla wszystkich użytkowników rozwiązania, niektóre, jak na przykład wirtualny faks, Panel Sekretarski, Zapowiedzi Głosowe, Music on Hold, własny SIP-Trunk, są włączane na życzenie klienta.

Usługa VPBX standard uruchamiana jest na podstawie umowy podpisywanej na okres 24 miesięcy.

 

Rodzaj opłaty (miesięcznie jeśli nie wskazano inaczej) VPBX standard 25 VPBX standard 50 VPBX standard 100
Aktywacja usługi (jednorazowo) 349,00 zł netto 449,00 zł netto 849,00 zł netto
Opłata abonamentowa 125,00 zł netto 200,00 zł netto 500,00 zł netto
Aktywacja dodatkowego numeru telefonu (jednorazowo) 29,90 zł netto
Dodatkowy numer telefonu 9,99 zł netto
Nagrywanie rozmów telefonicznych (przestrzeń do 1 GB na nagrania) 0,00 zł netto
Dodatkowa przestrzeń dyskowa na nagrania telefoniczne i inne usługi (za każde 1 GB) 20,00 zł netto
Funkcjonalność E-faks 1 15,00 zł netto
Funkcjonalność Panele Sekretarskie 2 15,00 zł netto
Funkcjonalność Zapowiedzi Głosowe dla jednego numeru 3 15,00 zł netto
Funkcjonalność Music On Hold 4 50,00 zł netto
Aktywacja usługi Utrzymanie SIP TRUNK do innego operatora (jednorazowo) 500,00 zł netto
Usługa Utrzymanie SIP TRUNK 5 150,00 zł netto
Automatyczna konfiguracja telefonów IP Yealink (autoprovisioning) 0,00 zł netto


Połączenia telefoniczne (za minutę z naliczaniem sekundowym) VPBX standard 25 VPBX standard 50 VPBX standard 100
Połączenia krajowe do sieci TPSA 0,06 zł netto
Połączenia krajowe do sieci innych operatorów (NOL) 0,06 zł netto
Połączenia do polskich sieci komórkowych (Orange, Plus, T-Mobile) 6 0,25 zł netto
Połączenia do pozostałych polskich sieci komórkowych (Play, Cyfrowy Polsat, Center-Net, inni) 6 0,49 zł netto


Programowanie, konfiguracja, podłączenie urządzeń i rozwiązania 7(jednorazowo, na życzenie klienta) VPBX standard 25 VPBX standard 50 VPBX standard 100
Konfiguracja usług w panelu użytkownika 200,00 zł netto
Pierwsze urządzenie VoIP (dla jednego urządzenia) 80,00 zł netto
Drugie i kolejne urządzenie VoIP (dla jednego urządzenia) 30,00 zł netto
Bezpłatny 90 dniowy serwis powykonawczy (niewymagany) 250,00 zł netto


 

1 Opcja dodatkowa E-Faks pozwala na wysyłkę oraz odbiór faksów drogą elektroniczną. Opłata jest stałą opłatą miesięczną, niezależną od ilości utworzonych kont E-Faks.

2 Opcja dodatkowa Panele Sekretarskie pozwala na konfigurację dodatkowych przycisków, które umożliwiają w telefonie IP i/lub przystawce sekretarskiej, ustawienie m.in. przekierowania numeru wewnętrznego, podgląd zajętości linii, transfer połączeń telefonicznych itp. Opłata jest stałą opłatą miesięczną niezależną od ilości skonfigurowanych urządzeń.

3 Opłata miesięczna za opcję dodatkową Zapowiedzi Głosowe jest stałą opłatą miesięczną naliczaną za każdy numer do którego będzie można podłączyć wgrany plik dźwiękowy. Opłata uwzględnia również opłatę za dostęp do panelu konfiguracji zapowiedzi głosowych. Opłata ta jest niezależna od ilości plików dźwiękowych wprowadzonych do systemu VPBX. Każdy wgrany plik dźwiękowy będzie pomniejszał dostępną przestrzeń dyskową.

4 Opłata miesięczna za opcję dodatkową Music On Hold jest stałą opłatą miesięczną niezależną od ilości plików dźwiękowych wprowadzonych do systemu VPBX. Każdy wgrany plik dźwiękowy będzie pomniejszał dostępną przestrzeń dyskową.

5 Opłata miesięczna za utrzymanie SIP TRUNK jest stałą opłatą miesięczną naliczaną za każde rozpoczęte 50 kanałów rozmownych w ramach wszystkich łączy SIP TRUNK do innego operatora, utrzymywanych w systemie.

6 Możliwość negocjacji cen w zależności od wielkości generowanego ruchu.

7 Konfiguracja może zostać przeprowadzona samodzielnie przez zamawiającego w ramach własnych zasobów. Nie uwzględniono ewentualnych kosztów dojazdu poza teren Warszawy.

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji dotyczących VPBX standard, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza.

 

Nazwa firmy *
Imię i nazwisko *
Adres e-mail *
Telefon do kontaktów *
Zapytanie
 * - pola wymagane
 

Jeśli chcesz skorzystać z VPBX standard w swojej firmie, zadzwoń do nas na numer: 22-230-91-90 lub 796-097-197 albo wypełnij formularz kontaktowy.