Wybierz VPBX

Skontaktuj się z nami

Kontakt handlowy:

Serwis obsługiwany przez firmę AG Telecom

telefon:    22-266-01-00
fax:    22-230-91-94
mobile:    796-097-197
email:    biuro@wirtualnacentrala.com

 

Zadaj pytanie przez:

Formularz kontaktowy

Newsletter

Otrzymuj najświeższe informacje z naszego serwisu

Wirtualna centrala - pro

Wirtualna centrala w wersji pro to rozwiązanie dla firm, które chcą korzystać z systemu telefonicznego dokładnie odpowiadającego im potrzebom. VPBX pro umożliwia stworzenie dowolnie rozbudowanego systemu telekomunikacyjnego, działającego zgodnie z potrzebami każdej firmy. Wszystko to, dzięki możliwości swobodnego łączenia ze sobą usług zawartych w pakiecie podstawowym:

  • numery miejskie i numery wewnętrzne,
  • system IVR umożliwiający sterowaniem połączeniami przychodzącymi,
  • muzyka na czekanie (Music on Hold),
  • wirtualny faks,
  • Hunt Group,
  • Call Pickup,
  • Intercom,
  • Voicemail,
  • telekonferencje,
  • dostęp do systemu poprzez API i CTI. 

Ponadto raporty oraz billing online i usługi, które można zamówić dodatkowo: Call Recorder z nagraniami stereofonicznymi (dwa oddzielne kanały do nagrań), Call Center i Contact Center z kolejkowaniem połączeń (konsultanci Inbound, Outbound, Supervisor z usługą Spy), Integrate.

Wirtualna centrala w wersji pro, to serwer telekomunikacyjny umieszczony w chmurze, który zapewnia możliwość dowolnego łączenia ze sobą szeregu usług, w celu stworzenia indywidualnego rozwiązania dla każdej firmy. VPBX pro to rozwiązanie dla firm, które zapewnia obsługę minimum 10-ciu użytkowników lub dowolną większą liczbę użytkowników w jednej lub wielu lokalizacjach. Każda z usług, jest oddzielnym, swobodnie dostępnym elementem systemu, dlatego każdą usługę można łatwo połączyć z inną, aby docelowo otrzymać system dokładnie dopasowany do potrzeb Twojej firmy:


Numer miejski (w pakiecie podstawowym) - wybór numeracji z dowolnej strefy numeracyjnej w Polsce (nowej lub przeniesionej).

 

Numer wewnętrzny (w pakiecie podstawowym) - każdy abonent VPBX pro może posiadać skrócony numer wewnętrzny, umożliwiający szybkie połączenie z inną osobą lub łatwy transfer połączenia.

 

IVR (w pakiecie podstawowym) - automatyczny system zapowiedzi głosowych, umożliwiający kierowanie połączeń przychodzących. Rozbudowane funkcjonalności kierowania połączeń i zapowiedzi głosowych IVR pozwali na przełączenie klienta dokładnie tam, gdzie potrzebuje, co oszczędza czas i jego, i konsultantów. System może sam rozpoznać klienta po numerze i skierować go w odpowiednich godzinach i porze dnia do odpowiedniego konsultanta. Ten moduł pozwala jak z klocków, zbudować zapowiedzi i drzewo dojścia do konsultantów poprzez opcje wybierane przez dzwoniącego na telefonie. Jeśli zintegrujesz VPBX pro ze swoim systemem CRM, po autoryzacji klienta, konsultantowi uruchomi się automatycznie okno z danymi klienta. Jakakolwiek zmiana w systemie, przebudowa zapowiedzi jest prosta, szybka i odbywa się za pomocą panelu www.

 

Kolejkowanie połączeń - Twój klient, który dzwoni na infolinię, nigdy nie usłyszy sygnału „zajęty”. System informuje o zajętości konsultantów oraz o pozycji w kolejce oczekujących na połączenie.

 

Music on Hold (w pakiecie podstawowym) - umożliwia ustawienia melodii podczas oczekiwania rozmówcy na przełączenie połączenia.

 

Call recorder - moduł pozwalający na nagrywanie rozmów, według wcześniej zdefiniowanych kryteriów. Usługa Call Recorder zapewnia 10GB pojemności przechowywania po stronie systemu, przy zbliżaniu się do limitu, kasowane są najstarsze nagrania, rozmowa może być nagrywana w trybie stereo, co oznacza, że jeden rozmówca słyszany jest w lewym głośniku a drugi rozmówca w prawym – może to znacznie ułatwić pracę z nagraniami. Możliwe jest także przesyłanie nagrań na zewnętrzny serwer FTP.

 

Moduł Spy - funkcja, która umożliwia nadzorcy call center (supervisorowi) podsłuchiwanie rozmów konsultantów. Nadzorca ma możliwość włączenia się do rozmowy w dowolnym momencie lub udzielania porad konsultantowi, bez ingerowania w jego rozmowę z klientem.

 

Raporty - dokładne mierzenie efektywności call/contact center. System pozwala na generowanie raportów dotyczących każdego aspektu pracy call/contact center.

 

Billing online (w pakiecie podstawowym) - stale dostępny online w panelu użytkownika. Dostarcza informacji na temat wszystkich połączeń wychodzących, czasu ich trwania oraz kosztu.

 

Kampanie outboundowe - funkcjonalność pozwalająca na tworzenie kampanii telemarketingowych, według wybranych strategii dzwonienia. Strategie rozróżnia się według momentu generowania połączenia do klienta. Dostępne są cztery strategie: ręczna, automatyczna, z predykcją, zintegrowana.

 

Wirtualny Faks (w pakiecie podstawowym) - tania, ekologiczna i efektywna alternatywa dla tradycyjnego faksu. Wysyłka faksów odbywa się za pośrednictwem wygodnego panelu online lub programu poczty email.

 

Detekcja maszyn - moduł wykrywający czy połączenia w ramach kampanii outboundowych nie trafiły na system IVR czy faks. Jeśli zostanie wykryta maszyna (np. faks) połączenie zostaje automatycznie przerwane, a do konsultantów kierowane są wyłącznie połączenia odebrane przez ludzi. Zwiększa to efektywność pracy call center.

 

Telekonferencje (w pakiecie podstawowym) - pozwala na przeprowadzanie wielostronnych spotkań telefonicznych. Jednocześnie w telekonferencji może uczestniczyć nawet kilkudziesięciu użytkowników, pokoje konferencyjne zabezpieczone są przed nieuprawnionym dostępem kodami PIN.

 

Przekierowanie połączeń (w pakiecie podstawowym) - system umożliwia zdalną pracę, z poza biura, m.in. dzięki możliwości przekierowania połączeń na numery komórkowe.

 

Hunt Group (w pakiecie podstawowym) - umożliwia kierowanie połączeń przychodzących do kilku odbiorców jednocześnie lub ze zdefiniowanym opóźnieniem (np. po kolei do wszystkich konsultantów, aż do odebrania połączenia).

 

Call Pickup (w pakiecie podstawowym) - umożliwia przechwytywanie połączeń kierowanych do innego użytkownika, w obrębie ustalonej grupy telefonów. Wystarczy wpisać zdefiniowany kod usługi i podnieść słuchawkę.

 

Intercom (w pakiecie podstawowym) - dodatkowy kanał komunikacji w firmie. Umożliwia uruchomienie wszystkich telefonów w zdefiniowanej grupie, w trybie głośnomówiącym i przekazanie komunikatu w czasie rzeczywistym.

 

API (w pakiecie podstawowym) - umożliwia zintegrowanie z dowolnym systemem zewnętrznym – daje to szereg możlwości: np. funkcjonalność nawiązywania połączeń bezpośrednio z panelu CRM.

 

CTI (w pakiecie podstawowym) - przekazuje do zewnętrznych systemów informacje o zdarzeniach zachodzących w VPBX pro (np. o nadchodzących połączeniach), więc czasie połączenia przychodzącego, na przykład na firmowy Help Desk, konsultantowi zostanie wyświetlone okno z historycznymi danymi na temat klienta, z którym będzie rozmawiał.

 

Integrate - umożliwia zintegrowanie VPBX pro z aplikacją lub systemem zewnętrznym i przypisanie jej dowolnego numeru wewnętrznego lub miejskiego. W przypadku połączenia przychodzącego Integrate wywoła zdefiniowany zewnętrzny webservice, przesyłając do niego informacje na temat wybranych przez dzwoniącego przycisków na klawiaturze telefonu. Można w ten sposób stworzyć tzw. infolinie samoobsługowe, umożliwiające np. sprawdzenie stanu konta bankowego czy status przesyłki kurierskiej.

Usługa VPBX pro uruchamiana jest na podstawie umowy podpisywanej na okres 24 miesięcy.

 

Rodzaj opłaty (miesięcznie jeśli nie wskazano inaczej) Opłata (netto)
Opłata aktywacyjna do 30 użytkowników (jednorazowo) 299,00 zł
Opłata aktywacyjna za użytkownika powyżej 30 (jednorazowo) 20,00 zł
Użytkownik standardowy 10,90 zł
Konsultant Inbound (dla usługi Call/Contact Center) 59,00 zł
Konsultant Outbound (dla usługi Call/Contact Center) 59,00 zł
Konsultant Inbound + Outbound (dla usługi Call/Contact Center) 89,00 zł
Supervisor (dla usługi Call/Contact Center) 119,00 zł
Integrate 89,00 zł
Synteza mowy (komunikaty tekstowe odczytywane przez syntezator mowy) 499,00 zł
Call recorder (nagrywanie rozmów, przestrzeń 10GB na nagrania) 89,00 zł
Przechowywanie nagrań na zewnętrznym FTP 89,00 zł
Dodatkowy kanał faxowy 9,90 zł
Dodatkowa przestrzeń dyskowa 1GB 20,00 zł
Dodatkowy numer miejski 5,00 zł
Numer miejski srebrny 79,00 zł
Numer miejski złoty 149,00 zł
Numer 801 20,00 zł


Połączenia telefoniczne (za minutę z naliczaniem sekundowym) Opłata (netto)
stacjonarne (TPSA) 0,06 zł
stacjonarne (pozostali operatorzy) 0,09 zł
komórkowe (Orange, Plus, T-Mobile) 0,10 zł
komórkowe (Play) 0,10 zł
komórkowe (Cyfrowy Polsat) 0,12 zł
komórkowe (CenterNet) 0,12 zł
komórkowe (MVNO - operatorzy wirtualni) 0,12 zł


Programowanie, konfiguracja, podłączenie urządzeń i rozwiązania 1(jednorazowo, na życzenie klienta) Opłata (netto)
Konfiguracja usług w panelu użytkownika 200,00 zł netto
Pierwsze urządzenie VoIP (dla jednego urządzenia) 80,00 zł netto
Drugie i kolejne urządzenie VoIP (dla jednego urządzenia) 30,00 zł netto
Bezpłatny 90 dniowy serwis powykonawczy (niewymagany) 250,00 zł netto


1 Konfiguracja może zostać przeprowadzona samodzielnie przez zamawiającego w ramach własnych zasobów. Nie uwzględniono ewentualnych kosztów dojazdu poza teren Warszawy.

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji dotyczących VPBX pro, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza.

Nazwa firmy *
Imię i nazwisko *
Adres e-mail *
Telefon do kontaktów *
Zapytanie
 * - pola wymagane
 

Jeśli chcesz skorzystać z VPBX pro w swojej firmie, zadzwoń do nas na numer: 22-230-91-90 lub 796-097-197 albo wypełnij formularz kontaktowy.